Iyi Geceler Sevgilim Kürtçe

İyi geceler sevgilim - Kürtçe. Sana doğru bir kelebek uçurdum dağları denizleri aştı seni bulduyanağına ufacık bir öpücük kondurdu iyi geceler güzel yarim.


Benim Umut A Ihtiyacim Var Sevdicegime Metin Mesajlari Ozlu Sozler Guzel Soz

İlaçların vücudun kendi kendine sağlayamayacağı iyileşmeyi sağlaması gibi müziğin gücü ve güzelliği sevgili kısaltmamızın TED ortasındaki E yi aşıyor.

Iyi geceler sevgilim kürtçe. şev baş bavo İyi geceler baba. Çeviri yapmak ilk bakışta. Aşkım seni çok seviyorum rüyanda beni gör.

İyi Geceler Kürtçe nasıl denir. Şev baş hevalê mın Türkçesi İyi geceler arkadaşım Erkek için söylenir anlamına gelir Her deri te dibinim ruete naça jiber çavemin Evar baş Her yerde seni görüyorum yüzün gitmiyor gözlerimden İyi akşamlar. İyi geceler amca kızı.

Şev baş dayî dayê İyi geceler annem. Kürtçe iyi geceler sevgilim nasıl denir. Kürtçe iyi geceler aşkım tatlı rüyalar nasıl denir.

Kürtçe Sevgiliye İyi Geceler Mesajları 2021. Mardin Hava Durumu. Talha Kaba Metehan Ciğer.

Kürtçe şiir Kürtçe İyi Geceler ve Kürtçe sevgiliye iyi geceler mesajları. Kürtçe Sevgiliye İyi Geceler Mesajları. Kürtçe İyi Geceler ne demek.

Sensiz geçirdiğim gecelerin bir gün seni bana getireceğini bilmek ne kadar da tuhaf. Kürtçe sevgiliye söylenecek en değerli sözlerdir. Tu evîna dilê minî tu bîna gula minî tu xeyala şeva minî.

Kürtçe sevgilinize eşinize manitanıza dostunuza güzel sözler söyleyebilirsiniz. Türkçe İyi Geceler kelimesinin Kürtçe çevirisi nedir. Avine min xozi tu xewnet xosh dibini.

Şev baş dotmamê keçap İyi geceler amca oğlu. İyi geceler Türkçeden Kürtçeye çeviride. Evîna min ez ji te pir hez dikim di xewna xwe de min bivîne.

Örneğin siz sevgili kardeşlerimizden birçoğu ciddi hastalıklarla mücadele ediyor. Oysaki tek isteğim sana iyi geceler dediğimde yanımda uyuyor olmandıSeni seviyorum tatlı rüyalar. Ez ji te pir hez dikim.

Çayıma şeker niyetine kattığım karanlık gecelerde hayaline sarıldığım sevgilim yârim öbür yanım. Gelek xwişk û birayên me jî nexweş in an jî êdî pîr û kal bûne. Türkçenin kullandığı alfabeye göre Şev baş ifadesinin telaffuzu Şev baş şeklindedir.

İyi geceler seni seviyorum. Eyse yärın säbäh dä günäydın dersin. Canım sevgilim sana iyi uykular bana iyi uykusuzluklar.

Kürtçe şiir Kürtçe İyi Geceler ve Kürtçe sevgiliye iyi geceler. İyi geceler de Güzel yüzler gördüm İyi geceler dedim Hep arkamı döndüm Sonra seni gördüm Kalabalıklar içinde İyi geceler sevgilim Ne kadar ciddiyiz böyle Sadece sarılalım Sonra beni bekleme Son bir kez dans et benimle Sonra bırak öylece Hey çıplak ayaklarım bak Yüzümde gülümseme. İyi Geceler Kürtçe nasıl denir.

Öylesine senin varlığın ile yaşıyorum ki sevgilim sensiz gözüme tek bir an bile uyku girmiyor. İyi geceler hälä elleri tutulämäyän ädınä şärkılär yäzılän käyıp sevgili. Iyi iyi akşamlar iyi davranıyor iyi etmek iyi geceler iyi gelmek iyi gitmek iyi gözle bakmamak iyi gün dostu iyi gün görmüş iyi günler iyi güzel iyi hoş iyi hoş etmek.

Günümün äydınlığı gecemin mum ışığı Benim melek yüzlü sevgilim. Şeva min bi te re ronahî dibe şev baş Gecem seninle aydınlanıyor sevgilim. Türkçe İyi Geceler ifadesinin Kürtçede Şev baş ve Şeven xweş anlamlarına gelmektedir.

Bu gece dolunαy vαr gökyüzünde kutup yıldızı yine belirgin sen rαhαt uyu diye bekçi αtαdım onlαrı gecene iyi geceler gökyüzümün en pαrlαk ve güzel yıldızı Bu gece hαyαllerimi αşkımı gönderiyorum sαnα yeniden bu mesαjlα sığın içlerine hαngisini istersen korur seni tüm kâbuslαrdαn sen rαhαt uyu sevdiğim iyi geceler biriciğim. Şev baş mamê min apê min İyi geceler anne. şevên xweş dayê İyi geceler anne.

Seni ne çok sevdiğime sadece yıldızlar şahit sevgilim. Artuklu Haberleri Midyat Haberleri Kızıltepe Haberleri Nusaybin Haberleri Derik Haberleri Dargeçit Haberleri Ömerli Haberleri Mazıdağı Haberleri Yeşilli Haberleri Savur Haberleri Mardin Haber. Kürtçe iyi geceler sevgilim ne demek haberleri.

şev baş evînamın İyi geceler sevdiğim. Yalnızlığıma bir karabasan gibi çöken gecelerde senin tatlı hayaline sığındığımı sen hiç bilemeyeceksin. Şev baş pismam kurap İyi geceler amcam.

Kürtçe İyi Geceler ne demek. Türkçe İyi Geceler kelimesinin Kürtçe çevirisi nedir. Gecelerime ışık tutän äydınlık säçän kädın Sesin olsä dä bänä tätlı tätlı iyi geceler dese.

DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ. Bir gece daha başladı sensiz Tek söyliyebileceğim Seni seviyorum iyi geceler.


Kurtce Iyi Geceler Sevgilim Denkbilgi Com


C I T L E M B I K Adli Kullanicinin Videolar Panosundaki Pin Sarkilar Muzik Alintilari Sarki Alintilari


Seven Sevdigine Kar Kuresi Almali Gokyuzu Mavi Gokyuzu Anlamli Alintilar


Iyi Geceler Sozleri En Guzel Iyi Geceler Mesajlari


Keske Eskisi Kadar Bir Yerde Olsak Simdi Sana Hasret Kaldim Bir Sehirde Ama Uzak Bir Birimize Seni G Ilham Veren Alintilar Ilham Verici Sozler Hoslanma Sozleri


Instagram Da Kurtce Sarkilar Stranenn Kurdi Desten Min Di Bihusta Te De


Sevgiliye Iyi Geceler Mesajlari Sevgiliye Tatli Ruyalar Sozleri Sozler Vadisi


Sevgiliye Iyi Geceler Mesajlari Enguzelsozler Com Tr


1 449 Begenme 87 Yorum Instagram Da Kurtce Sarkilar Stranenn Kurdi Bir Siir Dok Basima Sevgilim Kalbim Amator Bir Oyuncunun Ezberi Bozuk Son Repliginde


Kurtce Iyi Geceler Ne Demek Kurtce Iyi Geceler Mesajlari Ve Turkce Anlamlari


Fesatlik Ile Ilgili Sozler Resimli Resimler Seytani Olum


K U B R A Adli Kullanicinin Insta Story Panosundaki Pin Resimler Inanc Fotografcilik Pozlari


Sude Can Adli Kullanicinin Farkli Muhabbetler Panosundaki Pin Metin Mesajlari Bff Sozleri Ozlu Sozler


1 447 Begenme 52 Yorum Instagram Da Kurtce Sarkilar Stranenn Kurdi Herkesin Hayatta Bir Kez Bir Mucize Yasamak Hakki Olduguna Sarkilar Instagram Hayat


Kurtce Iyi Geceler Ne Demek Kurtce Iyi Geceler Mesajlari Ve Turkce Anlamlari


Sonra Birbirimize Iyi Geceler Demeden Uyumaya Basladik En Acisi Da Buydu Alintilar Guzel Soz Siir


Yemenici Yediguzeladam Kurt Alevi Sunni Bozkurt Anitkabir Nutuk Erdogan Suriye Idlib Irak 15temmuz Ingiliz Fictional Characters Character Movies


Seyh Sadi Sirazi Sozleri Cok Guzel Resimli Sadi Sirazi Den Alintilar Alintilar Yerler Doga


Iyiki Varsin Be Adam Niye Geckaldinki Bukadar Sensiz Meger Nefes Almiyor Yasamiyormusum Ben Hosgeldin Hayatimin Guzel Soz Yildonumu Sozleri Alinti Sozler


Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Sevgilim Kürtçe"