Zazaca Sevgi Sözleri

Beyaz bir güvercin yolluyorum sana. Zazaların tanımlama şekli ulusal olmayıp etnik ya da dini niteliktedir.


Memet Zaza Adli Kullanicinin Ask Panosundaki Pin Bff Sozleri Ilham Verici Sozler Hoslanma Sozleri

O kadar yakınsın ki bana.

Zazaca sevgi sözleri. Seni çok özledim sevgilim. Zazaca aşk şiiri önce zazaca sözleri hemen altında türkçe sözleri bulunmaktadır. Xela duriya bejna to newinena.

O yokken hayır sevmiyorum unuttum deyip onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa. Bugün de güneş batıyor sensiz bir gün daha doluyor sensiz geçen her anımda yüreğim kahroluyor ruhuma öyle işlemişsin ki sevgilim bu yerdeki her şey sana benziyor. Hesirê çiman ra aqil bigire.

Sevgi insanın kalbinde tomurcuklanan nadide bir çiçektir. Mühim olan onu yara almadan yaşatabilmektir. Kalbimde müzik oldun yaşamım ritmini buldu.

Forumda bulunan Konular Forum ismi. Sevgi Sözleri - Sevgiliye En Güzel Sevgi Sözleri. Se biye Şewi Boni Serd.

Sana şimdi iyi geceler diliyorum ama ayrı olduğumuz için gecenin hiç de iyi geçmeyeceğini biliyorum. Hongırı hongırı ra owniyena deresiyena. Konu gösterimi Mesaj gösterimi.

Sadece sev dedi gözlerin bense aşka müebbet yedim. Aksaray Siverek Çermik Çüngüş Gerger ve Mutki de yaşayan Zazalar ın dillerine verdikleri bir isimdir. Zazaca Şiir Ve Anlamı - Mebermı - Ağlama Mebermı mebermı mayamın tı mebermı Barı to grano mayamın tı mebermı Kıyedı nan çınyo keçi weyşano mebermı Destı to çiyı nino mayamın tı mebermı Kes nino key ma kesıma çınyo mayamın Zerrey to weşeno ez zana mebermı mayamın Kes nı perseno nı wanı şıma sekenı.

Sağ ol canım sevgilim. Xo zere Kerde. Bilgi ve bilgisizliğin ortasındadır.

Ju Lewki Mi To ra Na ye. Kürtçe kurban bayramı mesajları temmuz 30. Yürütmek bitkisel hаyаt gezinme ise yаşаmаktır.

Kanatlarında mutluluk yüreğinde sevgi ve sadakat kar beyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü yanağını uzat. Başlık Konuyu Başlatan Cevap Görüntüleme Son Mesaj. Yaşadığım aşkların hepsi dram tek gerçek benim için yanan sigaram.

Dilemin ketiiyete gönlüm sana kaydı. Sevmek ve aşka dair kısa aşk sözleri. Sevgi hiçbir zaman ne yokluk içindedir ne de varlık içinde.

Göz yaşlarından akıl al. Duygusal aşk sözleri ekim 5 2020 4. Hiçbir zaman zorbalığın çocuğu olmamıştır.

Ben sana kızsam kendime küserim. Gerçek аşk sonsuzdur sonsuzdur ve dаimа kendisi gibidir. Erkekler için Tı weş be berxudar be.

Tı çend serriyi Tı çond serriya. Bu yörelerde yaşayan Zazalar çoğunlukla kendilerini de Dımıli olarak isimlendirmektedirler. Zazaca Türkü Şarkı Sözleri.

çokça göz yaşları soruna yol acar. Seni seviyorum çünkü bütün Evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı. Zazaca için kullanılan başlıca isimlendirmeler şunlardır.

Uzakken bile bir nefes kadar yakınımdasın. 529 likes 5 talking about this. Mükemmel sevgili Yeryüzündeki en mükemmel sevgili sensin.

Xend Duriya Wenge ma neraseno Se Biye. Erdoğan Emir Elkana Vayi Şarkı sözü. Göz yaşlarından akıl al.

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Hesirê çiman ra aqil bigire. Mühim olan onu yara almadan yaşatabilmektir.

Se biye Kêrİ Serd Dar u ber miyand piya biyaye ma. Insanın kalbinde tomurcuklanan nadide bir çiçektir. Ti birema ye e to dima.

Tı senina hola. Uzaktaki sevgiliye sözler. Nasılsın iyi misin.

Zazaca şarkılar - Lyrics Translate. Namê to çıkoçıtoçıçiyo. Bu Forumu okunmuş kabul et Ana Forumu göster.

Sen SAR dığında ben. Sevgi ve nefret dilden çıkınca vücut bulurZazaca atasözleri Sevgi her zaman ıstırap çekerhiç bir zaman ne gücenir ne de intikam almaya çalışırGandi Sevgiyle nefret arasında ince bir çizgi yokturSevgiyle nefret arasında 5 metre arayla gözcükler yerleştirilmiş Çin. Göz yaşlarından akıl al.

Seni sevmek benim için o kadar değerli ve güzel bir şey ki. Hazine peşinde arayanlar bir ömür boyunca hazinelerini bulamazlar ama ben seninle en kıymetli ve değerli hazineyi bulabildim. Kürtçe aşk cümleleri eylül 24 2020 1.

Zazaca türkü şarkı sözleri için buraya. ZAZACA SÖZLÜK - QESEBEND - Zazaca sözlük Zazaca türkce sözlük Zazaca almanca sözlük Zazaca ingilizce sözlük Kırmancki sözlük Kırmancki türkce sözlük Kırmancki almanca sözlük Kırmancki ingilizce sözlük Zazaca fiiller Zazaca fiil çekimi Kırmancki fiiller Zazaca fiil listesi Zazaca çeviri zazaca nedir zazaca ne demek kirmancki nedir. Bela seremın başımın belası.

Ti birema ye e to dima. Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Sevgi sevdiğin kişilerin mutlu olduğunu gördükçe onlаrın mutluluğu ile mutlu olаbilme sаnаtıdır.

Cemal Süreya Sevebildiğin kadar sev hayat kısa. Özledim gülen gözlerini seviyorum seni diyen sözlerini senin için ölürüm diyen dillerini özledim. Tiya Duri Zaf duri desde mi neresene.

Şiddetli gösteriler olmаdаn eşit ve sаftır Gezinti gözün gаstronomisidir. Sevgi bir güne değil bir ömre sığmalı.


Gizem Yilmaz Adli Kullanicinin Askla Sevgiyle Panosundaki Pin Iliski Sozleri Edebiyat Ask


Memet Zaza Adli Kullanicinin Hayalgibiydik Panosundaki Pin Ayrilik Sozleri Ozlu Sozler Ilham Veren Sozler


Sevgiliye Hitaplar Sevgiliye Hitaplar Yazimizda Anlamli Hitaplar Erkek Sevgiliye Hitap Sozleri Farkli Hitaplar Sev Ask Ask Sozleri Romantik Ask Sozleri


Beyza Adli Kullanicinin Sozler Panosundaki Pin Seni Seviyorum Ask Sozleri Guzel Soz


Kendisini Vazgecilmez Sanan Herkesten Vazgectim Guzel Sozlerresimli Soz Ilham Veren Alintilar Ilham Verici Sozler Guzel Soz


Kurdish Quotes Kurd Kurdistan Kurdish Kurdis Kurdo كرد كورد كوردستان كورمانجي Guzel Soz Ozlu Sozler Atasozleri


Ben Seni Saclarinin Beyazladigi Gunu Gormek Isteyecek Kadar Cok Ve Delice Metin Mesajlari Ilham Verici Sozler Ilham Veren Alintilar


Sevecekseniz Eger Bir Erkegin Merhametini Sevin Para Mal Mulk Tukenir Yakisiklilik Gider Ancak Merhamet Bakidir Merham Guzel Soz Ilham Verici Sozler Ask


Asya Eylem Adli Kullanicinin Baligin Omru Panosundaki Pin Ilham Verici Sozler Ilham Verici Alintilar Ilham Veren Sozler


Tereddut Etmedim Romantik Sozler Hoslanma Sozleri Ozlu Sozler


Destiny Zaza Adli Kullanicinin Ask Panosundaki Pin Yildonumu Sozleri Ilham Verici Sozler Ilham Veren Sozler


Zazaca Atasozleri Ve Ozlu Sozler Ibrahim Bukan Fam Yayinlari Atasozleri Ozlu Sozler


Takip Kitapgibiisozler Gunun Sozu Resimli Anlamli Sozler En Guzel Resimli Mevlana Sozleri Kisa Anlamli Ask Sozleri Kis Guzel Soz Hayat Dersleri Victor Hugo


Kurtce Ask Sozleri Guzel Sozler


Memet Zaza Adli Kullanicinin Panosundaki Pin Ilham Verici Sozler Ilham Verici Alintilar Ilham Veren Alintilar


Sen Benim Tadim Tuzum Kiymetlim Hayatimin Anlami Gonlumun Nesesi Umudumsum Kisacasi Her Bir Seyim Ilham Verici Sozler Ilham Veren Alintilar Ilham Veren Sozler


Sadakatsiz Insanlara Sozler Resimli Webtoz Deyisler Guzel Soz Insan


Erzincan Zaza Adli Kullanicinin Gec Okunanlar Late Readings Panosundaki Pin Ozlu Sozler Guzel Soz Gercekler


Memet Zaza Adli Kullanicinin Romantik Ask Sozleri Panosundaki Pin Romantik Ask Sozleri Hoslanma Sozleri Ilham Veren Alintilar


Posting Komentar untuk "Zazaca Sevgi Sözleri"